Βάσω Αλεξοπούλου, υποψήφια Βουλευτής Ν. Ξάνθης με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ




Με την εισαγωγή μου στο Πανεπιστήμιο το 1972 (στο Μαθηματικό του Πανεπιστημίου Αθήνας) ήρθα σε επαφή με το μεγάλο αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα. Έζησα την κατάληψη της Νομικής Σχολής το Φλεβάρη του '73 και λίγο αργότερα το Νοέμβρη της ίδιας χρονιάς, τη μεγαλειώδη εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Οι αξεπέραστες αυτές εμπειρίες καθόρισαν την πολιτική μου ένταξη και δραστηριότητα για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Από το 1975, στην περίοδο της Μεταπολίτευσης που χαρακτηρίστηκε από ένα πολύ μαζικό εργατικό και νεολαιΐστικο κίνημα, έγινα μέλος της Οργάνωσης Σοσιαλιστική Επανάσταση (ΟΣΕ), οργάνωση που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον αντιδικτατορικό αγώνα και στο κίνημα της Μεταπολίτευσης που ακολούθησε.

Το 1984 διορίστηκα καθηγήτρια στην Ξάνθη, την πόλη όπου γεννήθηκα και έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Λόγω της πολιτικής μου ένταξης υπήρξα ενεργή συνδικαλίστρια στον εργασιακό μου χώρο όλ' αυτά τα χρόνια, ενώ τη σχολική χρονιά 1994-95 διετέλεσα γραμματέας της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Ξάνθης.

Υπήρξα ακόμη ιδρυτικό μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και της ΚΕΕΡΦΑ και συμμετείχα σαν υποψήφια στις Περιφερειακές Εκλογές του Μάη του 2014 με το ψηφοδέλτιο της Αριστερής Αντικαπιταλιστικής Παρέμβασης-Ανταρσία στην ΑΜΘ.

Σας καλώ να στηρίξετε το ψηφοδέλτιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και να δώσουμε μαζί τις μάχες στην πρωτόγνωρη εποχή που ξετυλίγεται μπροστά μας.

Βάσω Αλεξοπούλου, υποψήφια Βουλευτής Ν. Ξάνθης με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ

Σοσιαλισμός από τα Κάτω

Να τελειώνουμε με το σεξιστικό σύστημά τους
Κάντε κλικ στο εξώφυλλο για να διαβάσετε σε μορφή pdf